این روز ها هدفون ‌ها علاوه بر گوش دادن به موسیقی، به یک دستگاه پوشیدنی تبدیل شده ‌اند. بررسی همه مشخصات و حتی درک اهمیت برخی از ویژگی های نرم افزار نسبت به سایرین ممکن است سخت باشد، به خصوص اگر در خرید هدفون تازه کار هستید.

ما اینجا هستیم تا نگرانی تجزیه و تحلیل خرید هدفون را با راهنمای خرید هدفون تا 3 میلیون تومان کاهش دهیم. زمان کمتری به تحقیق و زمان بیشتری را به لذت بردن از موسیقی خود اختصاص دهید!

هدفون های روی گوش احتمالاً همان چیزی است که اکثر ما وقتی کلمه “هدفون” را می شنویم در ذهن خود تصور می کنیم. آن ها بزرگ ترین نوع هدفون هستند.

آشنایی بیشتر با انواع هدفون

دارای راحتی بیشتر و عمر باتری بهتر نسبت به گزینه های کوچک تر است. گوش کاپ ها وزن را راحت تر در اطراف گوش و در سرتا سر هدبند توزیع می کنند.

اگر می خواهید موسیقی را میکس کنید یا پادکست و محتوای صوتی ایجاد کنید، باید هدفون های استودیویی را در نظر بگیرید. این نوع هدفون روی گوش خیلی زرق و برق دار نیست و ممکن است در ابتدا نسبت به قیمت چیزی که می گیرید مخالفت نمایید.

 هدفون استودیویی برای برنامه های حرفه ای ساخته شده است. این محصولات معمولاً چیزی نیستند که ما برای گوش دادن عادی توصیه کنیم. به طور معمول، آن ها برای استفاده در یک استودیو در نظر گرفته می شوند. بنابراین تقریباً به طور انحصاری بر اساس باز تولید صدا و دوام ساخته شده اند.

هدفون استودیویی

خرید هدفون

هنگام خرید هدفون به چند عامل کلیدی باید توجه داشت:

  1. کیفیت صدا – خرید هدفون باید متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد. اگر به شنیدن موسیقی با کیفیت بالا علاقه دارید، به هدفون ‌های با پاسخ فرکانسی گسترده و کیفیت صدای فوق ‌العاده نیاز خواهید داشت.
  2. حذف نویز فعال – اگر در محیط ‌های پر سر و صدا استفاده می‌ کنید، این قابلیت بسیار کاربردی است و می ‌تواند تجربه گوش دادن را بهبود بخشد.
  3. طراحی و راحتی – هدفون باید طراحی جذاب و راحت داشته باشد و به خوبی روی گوش قرار بگیرد.
  4. ویژگی ‌های هوشمند – مزایایی مانند کنترل لمسی، اتصال هم زمان به چند دستگاه و مواردی از این دست می ‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد.
  5. محدوده بودجه – با توجه به بودجه خود در زمان خرید هدفون، بهترین هدفون ممکن را انتخاب کنید. گزینه ‌های متنوعی در دامنه قیمتی مختلف وجود دارند.

بنابراین با در نظر گرفتن این عوامل هنگام خرید هدفون، بهترین هدفون متناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب نمایید. همچنین فروشگاه های فعال در سراسر کشور میتوانند برای خرید عمده هدفون های معرفی شده به سایت فروشگاه مجموعه خادمی مراجعه و نسبت به پرداخت چکی و نقدی سفارش خود اقدام کنند.

راهنمای خرید هدفون

در این مقاله می خواهیم به معرفی و خرید هدفون با حداکثر بودجه 3 میلیون تومانی بپردازیم، با ما همراه باشید تا چند گزینه خوب هدفون در این محدوده قیمتی را معرفی کنیم.

 خرید هدفون سونی مدل MDR-ZX110

هزینه خرید هدفون هدست سونی مدل MDR-ZX110 600,000 تومان است. هنگامی که در حال حرکت هستید، با هدفون MDR-ZX110 با درایور های 30 میلی متری پویا، به آهنگ های خود با صدایی شفاف و متعادل گوش دهید. در حالی که بالشتک ‌های گوش‌ دار راحتی بیشتری به شما می‌ دهند. هدفون MDR-ZX110AP [FN_01] عملکرد تلفن هوشمند Android را بهبود می بخشد.

مزایا هدفون سونی مدل MDR-ZX110

  • هزینه
  • صدای عالی
  • کیفیت میکروفون خوب
  • 3 گزینه رنگ
  • سیم بادوام و بدون گره خوردن

معایب هدفون سونی مدل MDR-ZX110

  • کیفیت ساخت متوسط
  • بالشتک کمتر بر روی کاپ های گوش

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2nd Type-C

قیمت خرید هدفون بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2nd Type-C 2,400,000 می باشد. دارای، کیفیت صدای برتر، صدای هوشمند، گوش دادن شخصی، عمر باتری زیاد، کیس شارژ قدرتمند و بازسازی صدا است.

مشخصات AirPods Pro 2nd Type-C

  • دارای فناوری صوتی.
  • صدای تطبیقی.
  • حذف نویز فعال دارد.
  • دارا بودن حالت شفافیت.
  • از مکالمه آگاهی دارد.
  • صدای شخصی شده با ردیابی پویا.
  • دارای سیستم یکسان سازی فشار.
  • درایور اپل سفارشی.
  • میکروفون رو به داخل.
  • سنسور تشخیص.
  • مقاوم در برابر آب و عرق.

مشخصات AirPods Pro 2nd Type-C

هدست بازی ریزر مدل RAZER BLACKSHARK V2 x

هزینه خرید هدفون بازی ریزر مدل RAZER BLACKSHARK V2 x حدودا 2,800,000 است. به طور کامل گوش ها را می پوشانند تا از نشت صدا به داخل هدست جلوگیری کنند. مجهز به درایور های 50 میلی ‌متری، با قابلیت پخش صدا و نرم ‌افزار که  در ویندوز 10 موجود می باشد. طراحی سبک وزن با بالشتک های فوم تنفسی، سازگاری بین پلتفرم‌ ها و درایورهای صدای 50 میلی ‌متری Triforce Titanium را هم در بر می گیرد.

بهترین انتخاب برای بودجه 3 میلیون تومانی

بین گزینه ‌های ارائه شده برای خرید هدفون، هدفون بی سیم مدل Redmi Airdots Pro 3 بهترین انتخاب برای بودجه 3 میلیون تومانی است. دارای عمر باتری 28 ساعته، شارژ بی سیم یا شارژ سریع با کابل USB-C همراه،6 ساعت فیلم/ بازی یا 3 ساعت مکالمه، تشخیص هوشمند گوش و IPX4 مقاوم در برابر آب و تعریق می باشد.

هدفون بی سیم مدل Redmi Airdots Pro 3

دلایل این انتخاب:

قیمت خرید هدفون  آن بین 2,500,000 تا ,3,000,000 است. نسخه PRO با بهترین کیفیت صدا، جدید ترین هدفون ‌های داخل گوشی Mi پیشرفت‌ های فناوری عظیمی را در کیفیت و ویژگی ‌های صدا به ارمغان می ‌آورد. دارای نوک های سیلیکونی برای همه اندازه ها و سبک وزن بوده که هر هدفون 4.9 گرم وزن دارد. سیم پیچ دیافراگم ارتعاشی 9 میلی متری جزئیات بیشتر صدا را بازیابی می کند. این تجربه شنوایی عالی با صدای واضح و بدون تحریف بالا و صدای غنی و خالص کم تن را برای شما به ارمغان می آورد.

فناوری حذف نویز فعال دوگانه به طور موثری نویز محیط را حذف می کند و نویز اضافی را تا عمق 35 دسی بل با کاهش نویز پس زمینه تا 98 درصد کاهش می دهد. به علاوه الگوریتم حذف نویز تطبیقی ​​با هوش مصنوعی، عمق حذف نویز را برای محیط‌ های مختلف بر اساس سطح نویز محیط و عادت ‌های استفاده تنظیم می ‌نماید.

زمانی که حالت شفافیت روشن است، می ‌توانید صدا های محیط را بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون بشنوید. 3 میکروفون با الگوریتم حذف نویز کار می کنند.