ما قصد داریم در این مقاله پخش عمده لوازم جانبی موبایل در شهر تهران با قیمت های بسیار متفاوت را به شما معرفی کنیم. امروزه استفاده از موبایل در بین افراد رایج و فراگیر شده است. در کنار موبایل لوازم جانبی آن نیز بسیار فروش دارد و حتما هر کسی که موبایل دارد به لوازم جانبی آن مثل گلس، هندزفری یا شارژر آن نیاز پیدا می کند. این مجموعه پخش عمده از آنجایی که خود وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل هستند، بنابراین قیمت هایی که برای فروش محصولات خود در نظر گرفتند نسبت به سایرین بسیار پایین است. هر نوع قطعه یدکی و لوازم جانبی که برای موبایل خود لازم دارید می توانید در پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران پیدا کنید.

لیست اقلام موجود جهت پخش عمده

قطعاتی مثل تاچ، ال سی دی، کانکتور، شارژر، میکروفون، اسپیکر، درب پشت و غیره برای انواع موبایل ها موجود است. شما با یک تماس می توانید لیست اقلام مورد نیاز برای فروشگاه خود را سفارش دهید. تمام کالاهای مورد نیاز شما در نهایت دقت بسته بندی شده و ارسال می گردد. در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت کالا به دست شما خواهد رسید. این مجموعه برای راحتی کار سفارش شما و تحویل زودتر سفارشات نمایندگی هایی در سراسر کشور دارد. شما به آسانی و بدون هیچ واسطه ای می توانید محصولات مد نظر خود را در سایت.

در پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران همه انواع برندهای مطرح جهان عرضه می‌شوند. لوازمی مثل پاوربانک هندزفری در انواع مختلف، انواع گلس ها، سیم شارژر مخصوص گوشی های شیائومی، اپل و سامسونگ، اسپیکر و غیره موجود است.

 مزایای خرید از عمده فروشی لوازم جانبی موبایل

شما برای تکمیل و تجهیز فروشگاه موبایل خود کافی است به جای مراجعه حضوری به تک تک مغازه‌ها به یک سایت سر بزنید و با چند کلیک راحت و ساده همه تجهیزات خود را به صورت کلی سفارش دهید. محصولات عرضه شده در یک عمده فروشی با سه کیفیت عرضه می‌شوند و مشتری حق انتخاب دارد. قیمت هر محصول بر اساس درجه کیفی اورجینال، کپی و های کپی آن تعیین می‌شود. شما ضمن بررسی اطلاعات می توانید محصول مورد نظر خود را بر اساس بودجه ای که دارید سفارش دهید. وجود امکان مقایسه و بررسی بین محصولات از مزیتهای مهم خرید اینترنتی از عمده فروشی های لوازم یدکی موبایل است.

تفاوت بین عمده فروشی و تک فروشی لوازم جانبی موبایل

مراکز پخش عمده لوازم یدکی موبایل به صورت کلی و تعداد بالا محصولات خود را با قیمت پایین به فروش می‌رسانند. صاحبان فروشگاه های موبایل بعد از خرید کلی از این عمده فروشی آنها را به صورت جزئی و کلی به مشتری می‌فروشند. در تک فروشی محصولات کمی گرانتر قیمت‌گذاری می‌شوند تا صاحبان فروشگاه ها نیز سود کنند.

پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

عرضه انواع هندزفری و هدفون

در پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران انواع هدفون و هندزفری ارائه می گردد. این وسیله برای دارندگان موبایل بسیار لازم و ضروری است. کاربرد هندزفری و هدفون بسیار رایج است. انواع مختلف بلوتوث و سیم دار در شکل ها و برندهای مختلف در فروشگاه موجود می باشد. از آنجایی که این وسیله بسیار کاربرد دارد اکثر هندزفری ها و هدفون ها از جنس مرغوب تهیه شده و عرضه می شوند. پر طرفدارترین مدل هندزفری مدل دور گردنی است. مارک های مختلف هندزفری مثل سامسونگ، JBL ، JEBRA و … در فروشگاه به صورت عمده عرضه می گردد. هدفون ها نیز در انواع هدفون تاشو، گیم، اسپیکر شو و … موجود می باشد. شما می توانید انواع و اقسام برندها و مدل های هندزفری و هدفون را بررسی و مقایسه نمایید.

پاسخی بگذارید