لوازم جانبی به قطعاتی گفته می شود که باعث افزایش بازدهی موبایل و لپ تاپ می شوند. پخش عمده با توجه به تنوع زیاد  کالاها، همینطور قیمت مناسب، سبب شده است تا مغازه داران به راحتی محصولات مورد نیاز خود را بررسی و انتخاب کنند. در پخش عمده لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ در اصفهان انواع مختلف لوازم موبایل، لپ تاپ، سخت افزار و غیره در دسترس خریداران قرار دارد.

مزایای خرید از پخش عمده لوازم جانبی خادمی

۱- در خرید از پخش عمده لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ، با توجه به حذف واسطه ها و خرید به صورت مستقیم، هزینه های دلالی از بین رفته و خریدار میتواند محصولات را با کمترین قیمت خریداری کند.

۲- تنوع محصولات و انتخاب راحت تر از دیگر مزایای خرید به صورت عمده می باشد.

۳- خرید کالای اورجینال از بین برترین و بهترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی، خیال مشتریان را راحت کرده است‌.

۴- امکان خرید همه محصولات از یک مرکز و همچنین خرید به صورت غیر حضوری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های حمل و نقل می شود.

انواع لوازم جانبی مویابل در پخش خادمی

شارژر: یکی از پرمصرف ترین لوازم جانبی موبایل شارژر است که انواع مختلف آن برای موبایل، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید شارژر باید به اصل بودن آن توجه کرد.

هندزفری: این وسیله در مکالمات صوتی کاربرد فراوان دارد. انواع مختلف هندزفری عبارتند از بلوتوثی، هدفون و سیم دار. مدل های مختلف هندزفری، کیفیت متفاوتی دارند.

رم یا کارت حافظه: با توجه به اینکه استفاده از موبایل روز به روز در حال افزایش میباشد، داشتن فضای ذخیره کافی کاملا ضروری است. امروزه انواع مختلف کارت حافظه با ظرفیت های مختلف در بازار عرضه می شوند.

قاب: قاب ها  در محافظت از گوشی نقش مهمی دارند. پخش عمده لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ، قاب ها را در  طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کند تا سلیقه مشتریان را پوشش دهد.

محافظ صفحه گوشی: از مهم ترین و حساس ترین قسمت های گوشی صفحه لمسی آن است که برای محافظت از آن، محافظ صفحه یا گلس گزینه خوبی است. این محصول از ایجاد ضربه، خش، لک و آسیب به صفحه موبایل جلوگیری می کند و در انواع مختلف از جمله، نانو، حرارتی، مات و غیره در پخش عمده لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ موجود است و می توان متناسب با نوع گوشی آن ها را انتخاب و خریداری کرد.

پاور بانک: یکی از محصولات کاربردی است که در مواقع ضروری  و در مکانهایی  که امکان استفاده از برق برای شارژر وجود ندارد، به عنوان منبع شارژر به کار می رود.

از دیگر لوازم جانبی که اهمیت کمتری در استفاده از موبایل دارند، می توان به مونوپاد، هولدر یا نگهدارنده اشاره کرد.

انواع لوازم جانبی لپ تاپ در پخش خادمی

موس:  از مهم ترین لوازم جانبی لپ تاپ است و از آنجایی که کار کردن با تاچ پد برای همه کار راحتی نیست، استفاده از موس برای خریداران لپ تاپ حتما سفارش می شود.

پاوربانک: شما نمی توانید از پاور بانکی که برای موبایل میخرید برای لپ تاپ هم استفاده کنید، بنابراین اگر از لپ تاپ در جاهایی استفاده می کنید که نیاز به شارژر همراه دارید حتما پاور بانک مخصوص لپ تاپ را تهیه کنید.

کیف لپ تاپ: ساده ترین و اولین وسیله مورد نیاز برای لپ تاپ کیف است. بر اساس استفاده شخصی می توانید کیف لپ تاپ را تهیه کنید. مثلاً اگر مجبورید همیشه لپ تاپ را همراه با خودتان به  بیرون ببرید، حتما به یک کیف مقاوم و با کیفیت احتیاج دارید ولی اگر بیشتر مواقع در منزل هستید یک کیف ساده و ارزان هم کار شما را راه می اندازد.

از دیگر لوازم جانبی لپ تاپ که اهمیت کمتری دارند می توان به کاور، محافظ صفحه، برچسب، هدفون، اسپیکر، خنک کننده لپ تاپ و غیره اشاره کرد.

پاسخی بگذارید