خرید عمده رینگ لایت

خرید عمده رینگ لایت یکی از مواردی است که امروزه بسیاری از افراد خصوصا آتلیه‌دارها به دنبال آن هستند. این روزها تولید محتوای ویدیویی بسیار فراگیر شده است. این امر از گذشته مورد توجه کاربران قرار داشته ولی از زمان بیماری کرونا به بعد که آموزش ها به شکل مجازی شدند، رونق تولید محتوای ویدیویی به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. حتی کسانی که به عنوان بلاگر در فضای مجازی مشغول به کارند؛ یا کسانی که در پلتفرم هایی مانند آپارات و یوتیوب فعالیت دارند، به تولید محتوای تصویری و ویدیویی روی می آورند.

کمبود نور کافی از جمله مشکلاتی است که کاربر در هنگام عکاسی یا ضبط ویدیو از آن شکایت دارد. حتی اگر هم نور به اندازه کافی وجود داشته باشد، گاهی اوقات نورپردازی بیشتر موجب بالا رفتن کیفیت عکس و فیلم می شود. از این رو وسایل زیادی جهت بهره‌مندی از نور بیشتر در هنگام کار با دوربین وارد بازار شده‌اند. اکثر این ابزارها دارای قیمت های بالایی می باشند. در این میان ابزار دیگری به نام رینگ لایت وجود دارد که یک ابزار کاملا اقتصادی محسوب می شود. به کمک آن می توانید مشکل کمبود نور محیط را به حداقل برسانید.

  انواع رینگ‌ لایت

جهت خرید عمده رینگ لایت کلیک کنید

انواع رینگ‌ لایت

اگر به دنبال خرید عمده رینگ لایت هستید، حتما با انواع مختلف آن روبرو می شوید. این وسیله نیز مانند دیگر ابزارهای الکتریکی دارای انواع گوناگونی است. رینگ لایت ها دارای سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ هستند. مدل کوچک آن که به رینگ لایت موبایلی هم مشهور است، از پرطرفدارترین مدل ها به شمار می رود. این گجت ها دارای طراحی ساده‌ای هستند. آن ها با استفاده از یک گیره بر روی موبایل نصب می شوند و می توانند نورپردازی قابل توجهی داشته باشند. وزن‌شان بسیار کم است؛ در حدی که در هنگام استفاده طولانی مدت از آن ها بر روی موبایل‌تان، احساس سنگینی نخواهید داشت.

مدل دیگری که در هنگام خرید رینگ لایت ممکن است با آن روبرو شوید، مدل رومیزی می باشد. از رینگ لایت رومیزی می توانید در زمان هایی که در پشت میز نشسته‌اید و قصد لایو گرفتن دارید استفاده کنید. از خصوصیات آن ها می توان به پایه کوتاه‌شان اشاره کرد که بدین وسیله بر روی میز قرار می گیرند. از این گجت بیشتر آرایشگرها، بلاگرها، معلمان، برگزار کنندگان سمینار و … استفاده می کنند.

گونه دیگری از رینگ لایت وجود دارد که به رینگ‌لایت های پایه بلند معروف هستند. از این مدل بیشتر برای کارهای حرفه‌ای استفاده می شود. اگر از کسانی هستند که همه یا بخشی از پروژه های فیلم‌برداری‌تان به صورت ایستاده یا قدی است، رینگ لایت های پایه بلند مناسب‌ترین گزینه برای شما می باشد. این مدل نسبت به دو مدل قبلی از قیمت بیشتری برخوردار است.

  رینگ‌ لایت با پایهنکات بسیار مهم در هنگام خرید عمده رینگ لایت

نخستین نکته‌ای که باید در هنگام خرید عمده رینگ لایت در نظر داشته باشید، این است که این رینگ لایت ها را برای چه کاری می خواهید؟ اگر قصد فروش آن ها را دارید باید به تقاضای مشتریان خود توجه کنید. اینکه آن ها از رینگ لایت بیشتر در چه مواردی استفاده می کنند؟ همانطور که قبلا هم بیان کردیم، رینگ‌لایت ها مدل های مختلفی دارند که حوزه استفاده هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است. در هر صورت باید مدل هایی را مدنظر داشته باشید که متقاضی بیشتری دارند.

از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید رینگ لایت باید به آن توجه کنید، قدرت نور آن است. شاید اصلی‌ترین ویژگی همین باشد. طبیعتا هرچه میزان نوردهی رینگ لایت بیشتر باشد، کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری نیز بیشتر می شود. البته در میان انواع این وسیله، آن هایی که نوردهی بیشتری دارند قیمت بالاتری هم دارند. برخی از مدل ها قابلیت تنظیم نور دارند و کاربران با توجه به حوزه فعالیتی که دارند، می توانند نور آن را تنظیم کنند. به عنوان مثال کسانی همچون آرایشگرها، گریموران، کسانی که در حوزه رنگ مو فعالیت دارند و … همگی برای کارهای عکاسی‌شان به تنظیم نور محیط نیاز دارند.

  رینگ‌لایت رنگیمنبع تغذیه رینگ لایت

نکته دیگری که در هنگام خرید عمده رینگ لایت باید در نظر گرفت، منبع تغذیه آن ها می باشد. برخی از آن ها به وسیله باتری هایی که در خود دارند روشن می شوند. برخی دیگر نیز به صورت مستقیم با برق کار می کنند. البته مدل هایی هم هستند که با برق مستقیم روشن می شوند ولی می توان برای‌شان به صورت جداگانه باتری تهیه کرد. برخی از مدل ها نیز به وسیله پورت Micro usb شارژ می شوند که این نوع همان مدل موبایلی است.

برخی از رینگ لایت ها هستند که دارای لوازم جانبی می باشند. بعضی دیگر هیچ گونه لوازم جانبی‌ای نداشته و صرفا یک حلقه نوری درون یک جعبه به فروش می رسد. مدل های حرفه‌ای رینگ‌لایت معمولا با تجهیزات کامل  هستند. برخی از آن ها یک کیف محافظ دارند که در مواقعی که قصد حمل آن را دارید، می توانید برای جلوگیری از هر گونه آسیب، رینگ لایت را درون کیف قرار دهید. برخی دیگر هستند که پایه دارند. البته این مدل ها از انواع رینگ لایت های گران قیمت محسوب می شوند که برای کارهای حرفه‌ی مورد استفاده قرار می گیرند.

  خرید عمده رینگ لایتخرید عمده رینگ لایت در تهران و شهرستان ها

خرید عمده رینگ لایت کار آسانی است. کافیست که در قسمت «تماس با ما» با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید و محصول را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. ما مفتخر هستیم که انواع رینگ لایت ها را در مدل ها و طرح های گوناگون در خدمت شما قرار می دهیم. این محصولات ضمن تنوعی که دارند، از قیمت های بسیار مناسبی هم برخوردار هستند. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، ارسال به هر شهری که در آن حضور دارید انجام می شود. اگر در تهران هستید که سفارش در همان روز به دستتان می رسد. در غیر اینصورت با توجه به مسافت، سفارش‌تان را در 3 الی 4 روز کاری دریافت خواهید کرد. کافیست با کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرید و ضمن دریافت مشاوره درباره انواع گجت ها، نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

پاسخی بگذارید