پیش از پرداختن به معرفی معتبرترین مرکز پخش عمده قاب موبایل، خالی از لطف نیست که به بررسی اجمالی این وسیله کاربردی بپردازیم. زندگی کردن در عصر اطلاعات باعث شده است تا تلفن‌های هوشمند به همراهان همیشگی ما تبدیل شوند. توانایی موبایل‌ها در ساده‌سازی کارهای روزمره، آن‌ها را تبدیل به دستیارهای شخصی ما کرده است. علاوه بر این، اطلاعات مهم و با ارزشی مثل: شماره تماس‌ها، یادداشت‌ها، پیام‌ها و عکس‌ها را در خود حفظ کرده‌اند. این در حالیست که قیمت بالای تلفن‌‌های همراه، امکان جایگزینی گوشی‌های فعلی با گوشی جدید را برایمان کمی دشوار می‌سازد. در نتیجه حفاظت از موبایل به امری ضروری تبدیل می‌شود و اهمیت استفاده از قاب موبایل روشن می‌گردد. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین کاربردهای قاب موبایل می‌پردازیم.

حفاظت

مهمترین انتظاری که از یک قاب موبایل می‌رود، حفاظت از گوشی در برابر آسیب‌های مختلف است. این آسیب‌ها شامل مواردی از این قبیل هستند: ضربه، فشار، خط و خش، نور و رطوبت. از آنجا که انواع مختلف قاب گوشی جنس و طراحی متفاوتی دارند، درجات مختلفی از ایمنی را برای موبایل‌ها به ارمغان می‌آورند.

زیبایی

دلیل مهم دیگر برای خرید قاب موبایل، بخشیدن جلوه‌ای زیبا و متفاوت به گوشی است. حتی اگر موبایل ما آخرین مدل از معروف‌ترین برندها باشد و زیبایی منحصر به فردی داشته باشد، به زودی ظاهری تکراری پیدا خواهد کرد. همینجاست که قاب‌های موبایل به کمک می‌آیند تا در ازای هزینه‌ای نه چندان چشمگیر، رنگ و لعاب تازه‌ای به گوشی هدیه کنند.

افزایش کارایی

برخی از قاب‌های موبایل به گونه‌ای طراحی می‌شوند که علاوه بر حفاظت از گوشی‌، قابلیت‌های ویژه‌ای را نیز به آن اضافه کنند. به عنوان مثال برخی از قاب‌ها دارای گیره‌هایی هستند که امکان اتصال بند به آن‌ها را فراهم می‌کند. در نتیجه می‌توان موبایل را مثل کیف‌ کوچکی بر شانه یا گردن آویزان کرد. دسته دیگری از قاب‌ها دارای پایه‌ای هستند که می‌تواند گوشی را به صورت ایستاده روی سطوح نگه دارد.

استفاده از قاب موبایل باعث طولانی‌تر شدن عمر گوشی می‌شود

انواع قاب موبایل

قاب موبایل در تنوع بسیار بالایی تولید و عرضه می‌شود. برای انتخاب مناسب‌ترین قاب، باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. نوع طراحی و ظاهر قاب موبایل باید با سلیقه و شخصیت ما در هماهنگی باشد. جنس قاب باید برای شرایط و محیطی که بطور روزمره در آن قرار می‌گیریم مناسب باشد. به عنوان مثال اگر اهل ورزش و طبیعت گردی هستیم، نیاز به قابی از جنس سخت و ضدآب خواهیم داشت. به منظور پوشش دادن نیازهای مختلف، قاب‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند از جمله: پلاستیک، فلز، پارچه و حتی چوب. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می‌پردازیم.

قاب پلاستیکی سخت

منظور از پلاستیک سخت پلی یورتان یا پلی کربنات است. قاب موبایل ساخته شده از این مواد وزن کم اما استحکام و دوام مطلوبی دارد. مزیت دیگر این دسته از قاب‌ها، قابلیت سفارشی سازی آنهاست و در نتیجه در طرح‌ها، رنگ‌‍‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند. شاید نتوان به آن‌ها لقب ظریف‌ترین و زیباترین قاب را داد اما قیمت و کیفیت مناسب، آن‌ها را به محصولات پرطرفداری تبدیل کرده است.

قاب موبایل سیلیکونی

قاب موبایل ساخته شده از سیلیکون انعطاف‌پذیری مطلوبی دارد و در نتیجه به خوبی ابعاد گوشی‌ها را پوشش می‌دهد. جنس خاص این نوع از قاب‌ها به آنها سبکی و بافت نرمی بخشیده است. همچنین مقاومت و دوامی متوسط دارند. کار با این قاب‌ها بسیار ساده است زیرا چسبندگی مطلوبی دارند و هنگام استفاده در دست نمی‌لغزند. هر چند تنها به صورت تک رنگ تولید می‌شوند اما در رنگ‌های بسیار متنوع و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شوند.

قاب موبایل سیلیکونی اصولا به صورت تک رنگ تولید می‌شود.

قاب‌ ساخته شده از فیبر کربن

قاب‌ ساخته شده از فیبر کربن را می‌توان قاب گوشی رده بالا توصیف کرد. این دسته از قاب‌ها نسبت به سایر همتایان خود، مقاومت بالاتری در برابر ضربه و فشار دارند و به سادگی دچار آسیب نمی‌شوند. در نتیجه نه تنها محافظت بهتری از گوشی می‌کنند، بلکه خود نیز عمر طولانی‌تری دارند. این قاب‌های نه چندان ارزان قیمت، زیبایی و ظرافت چشم‌نوازی نیز دارند.

قاب چرمی و پارچه‌ای

از نظر برخی افراد، ظرافت و زیبایی ظاهری قاب گوشی بر دوام و استحکام آن ارجحیت دارد. انتخاب این افراد می‌تواند قاب‌های چرمی و پارچه‌ای باشد. البته گاهی از پلاستیک نیز در ساخت این نوع از قاب‌ها استفاده می‌شود تا ساختاری مطلوب‌تر پیدا کنند. قیمت این قاب‌ها بستگی به نوع چرم یا پارچه به کار رفته در آن‌ها دارد. با این حال نمی‌توان آن‌ها را ارزان قیمت معرفی کرد.

قاب موبایل چرم ظاهری زیبا و خاص دارد.

معتبرترین مرکز پخش عمده قاب موبایل

برای انجام خریدی مطمئن، پیش از هر چیز نیاز به یافتن مرکز فروش قابل اطمینان داریم. در خریدهای عمده این امر ضرورتی دو چندان پیدا می‌کند. مرکز پخش عمده خادمی یکی از معتبرترین مراکز پخش قاب موبایل شناخته می‌شود. دلیل این امر بستر امنی است که برای خرید فراهم شده است. در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های مهم این مرکز می‌پردازیم.

سهولت در خرید

مرکز پخش عمده خادمی برای زمان و راحتی مخاطبان خود ارزش بسیاری قائل است. این مرکز طیف وسیعی از محصولات را عرضه می‌کند. به این ترتیب مشتریان خود را از مراجعه به چندین مرکز پخش عمده قاب موبایل بی‌نیاز می‌سازد. همچنین این مرکز با راه‌اندازی سیستم فروش آنلاین، تجربه خرید را بیش از پیش برای مشتریان خود ساده نموده است. حالا در هر ساعتی از شبانه روز و از هر کجای این کره خاکی، می‌توان به سرعت و سادگی به این مرکز پخش دسترسی داشت. برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی، آسایش خاطر مشتریان را بابت انجام خریدی امن فراهم می‌آورد.

خدمات پس از فروش در معتبرترین مرکز پخش عمده قاب موبایل

مرکز پخش عمده خادمی نه تنها در مراحل انتخاب و خرید کالا، بلکه پس از آن نیز خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از مشتریان می‌داند. سامانه مربوط به گارانتی و پشتیبانی این مرکز، گواهی روشن و محکم برای اثبات صحت این ادعاست.

قیمت مناسب

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که مراکز پخش عمده قاب موبایل را از یکدیگر متمایز می‌کند، عرضه کالا با قیمتی رقابتی است. مرکز پخش عمده خادمی واردات قاب را بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می‌دهد. به لطف این ویژگی، مراجعان این مرکز می‌توانند با مناسب‌ترین قیمت خرید خود را انجام دهند. خرید با قیمت پایین، حاشیه سود مطلوبی را نصیب این مشتریان خواهد کرد.

پاسخی بگذارید