پخش عمده لوازم جانبی تسکو یکی از مهم ترین فعالیت های این کمپانی محسوب می شود. کمپانی تسکو یا توسن سیستم شرق، فعالیت خود را از سال 1381 در کشور ایران آغاز کرده است. این کمپانی ابتدا فقط در زمینه واردات تجهیزات فناوری و لوازم جانبی کامپیوتر مثل هدست، هدفون و اسپیکر به کشور ایران فعالیت می کرد. اما بعد از گذشت چند سال، فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتالی شروع کرد. این کمپانی نقش مهمی در واردات، تولید و پخش عمده لوازم جانبی تسکو در سراسر کشور ایران دارد. کیفیت محصولات تولید شده در این کمپانی به گونه ای است که مشتریان زیادی را در داخل و خارج از کشور ایران جذب کرده است.

پخش عمده لوازم جانبی تسکو

کمپانی توسن سیستم شرق، نقش مهمی در پخش عمده لوازم جانبی تسکو در مناطق مختلف کشور ایران دارد. موس و کیبورد تسکو از جمله لوازم جانبی هستند که برای نخستین بار در کمپانی ایرانی تولید شدند و با استقبال زیادی از مشتریان مواجه شدند. کیفیت، قیمت و تنوع در لوازم جانبی تولید شده در کمپانی تسکو  به نحوی طراحی شده است که با لوازم فناوری تولید شده در سایر کشور های جهان رقابت می کنند. بدیهی است هر چقدر که کیفیت یک محصول بیشتر باشد، کارایی و ماندگاری آن در طول زمان بیشتر است.

جهت خرید عمده لوازم جانبی تسکو کلیک کنید

بررسی لوازم جانبی تولید شده در کمپانی تسکو

امروزه تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی در زمینه پخش عمده لوازم جانبی تسکو در استان های مختلف کشور ایران و سایر کشور های همسایه و خاورمیانه مثل عراق، افغانستان و سوریه فعالیت می کنند. در کمپانی تسکو انواع لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه های دیجیتالی تولید می شوند. در ادامه به برخی از محصولات اشاره می کنیم.

پخش عمده تسکو tsco

  • پاور بانک و اسپیکر تسکو

پاور بانک تسکو یکی از مهم ترین انواع لوازم جانبی موبایل است که در کمپانی تسکو یا توسن سیستم شرق تولید می شود. پاوربانک در این شرکت در اشکال، ابعاد، رنگ ها و اندازه ها و مدل های مختلف  تولید می شوند. شما می توانید موبایل خود را در مکان های های مختلف به راحتی  با پاور بانک شارژ کنید. اسپیکر تسکو یکی دیگر از محصولاتی است که در کمپانی توسن سیستم شرق تولید می شود. شما می توانید با استفاده از این نوع اسپیکر، آهنگ مورد علاقه خود را گوش کنید و در صورت تمایل آن را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

پخش عمده پاور بانک تسکو

جهت خرید عمده اسپیکر تسکو کلیک کنید

  • هدست و هندزفری تسکو

هدست تسکو در این کمپانی با بهترین کیفیت، شکل ظاهری و طراحی های زیبا تولید می شود. شدت، وضوح و شفافیت صدا در هدست تسکو مطابق با استاندارد های بین المللی است. قیمت این نوع هدست در مقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب است. همین امر موجب شده است که روز به روز بر تعداد مشتریان و طرفداران این شرکت اضافه شود. در تولید کیس تسکو از بهترین و با کیفیت مواد اولیه استفاده می شود‌. طراحی این نوع کیس به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

پخش عمده هدفون تسکو

جهت خرید عمده پاوربانک تسکو کلیک کنید

کیبورد و کابل تسکو چه خصوصیاتی دارند؟

قطعات مختلف کیبورد تسکو به گونه ای طراحی شده است که فشار بسیار کمی را در حین تایپ، بازی یا کار کردن به دست های شما وارد می کند‌. کابل تسکو یکی از مهم ترین انواع کانکتور های انتقال دهنده است که نقش مهمی در انتقال اطلاعات الکتریکی بین دستگاه های دیجیتالی مختلف دارد‌. این نوع کابل شرایط بسیار مناسبی را برای شارژ کردن دستگاه های هوشمند مثل موبایل و تبلت فراهم می کند. شما می توانید از طریق این نوع کابل به موسیقی دلخواه خود گوش کنید و از آن لذت ببرید. در تولید این نوع کابل از قطعات فلزی با کیفیت و مناسب استفاده می شود. در این‌ صورت ماندگاری کابل در گذر زمان کاهش نمی یابد‌.

پاسخی بگذارید