لوازم جانبی جز جدایی ناپذیر از صنعت دیجیتال به ویژه گوشی موبایل می باشد. با گران شدن تجهیزات دیجیتال ملزومات جانبی و محافظتی بیش از پیش خود را نشان می دهند.

افرادی که در این نوع کسب و کار فعالیت دارند بایستی حتما یک مجموعه پخش عمده لوازم جانبی موبایل را شناسایی نمایند. زیرا که خرید عمده مناسب و خرید اجناس با کیفیت با قیمت منصفانه می تواند منجر به سود بالا در این بیزینس شود.

لوازم جانبی

روتین ترین  لوازم جانبی موبایل

برای اینکه بتوانید از یک مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید کنید باید انواع آن را بشناسید. در این بخش به پر فروش ترین محصولات این لوازم اشاره خواهیم کرد:

  1. محافظ صفحه نمایش گوشی: گارد گوشی از اولین و ضروری ترین ملزومات بعد از خرید موبایل می باشد. در حال حاضر این مورد در مدل های بسیار زیاد با کاربردهای خاص و قیمت های متنوع در بازار وجود دارد.
  2. انواع شارژر: پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل می باشد. در صورتی که بتوانید شارژرهای اورجینال و اصل را در مغازه خود موجود کنید در این کسب و کار موفق خواهید بود. زیرا که این گجت ارتباط مستقیم با سلامت باتری گوشی خواهد داشت.
  3. انواع کابل شارژ: این مورد هم بسیار برای حفظ عمر مفید باتری گوشی مهم می باشد. زیرا کابل شارژر نامناسب باعث خواهد شد ولتاژ نامتناسب به باتری برسد و منجر به خرابی آن خواهد شد.
  4. قاب گوشی: این دسته از لوازم جانبی علاوه بر محافظت از گوشی در زیبایی آن نیز تاثیرگذار است. به همین دلیل مدل ها و طراحی های جدید آن همواره وارد بازار می شود. این محصولات هم جز تولیدات پر فروش در این بیزینس می باشند.
  5. انواع هندزفری: این گجت ها در دو مدل با سیم و بلوتوثی یا بدون سیم تولید شده اند. این تجهیزات در انواع مختلف وبا برند های گوناگون در بازار موجود می باشد. بسته به کیفیت و برند قیمت این تجهیزات تعیین می شود.
  6. انواع پاور بانک: این گجت در ظرفیت ها و برند های گوناگون وارد بازار دیجیتال شده است. قیمت این ملزومات هم با میزان شارژدهی و ظرفیت آن تعیین خواهد شد.
  7. دیگر لوازم جانبی: در این بخش به لوازم جانبی اشاره خواهیم کرد که مشتریان خاص خود را دارند. این محصولات عبارتند از: رینگ لایت، اسپیکر بلوتوثی، هولدر، قلم لمسی و غیره.

تنوع محصول

چرا باید در انتخاب فروشگاه پخش عمده لوازم جانبی موبایل دقت نماییم؟

خرید عمده بسیار متفاوت تر از خرید به صورت تکی می باشد. به همین خاطر شناسایی یک مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مناسب بسیار مهم است. در خرید تکی در صورتی که جنس بی کیفیت خریداری نمایید تنها از لحاظ مالی در همان یک قلم جنس متضرر می شوید. ولی در خرید عمده در صورت انتخاب محل خرید عمده اشتباهی علاوه بر ضرر کلان اقتصادی از لحاظ کسب و کار و از دست رفتن اعتبار مغازه و از دست دادن مشتریان هم دچار خسارت خواهید شد. حتی ممکن است کسب و کار شما هم با این اشتباه دچار مشکل و ورشکستگی شود. به همین دلیل باشد در انتخاب محل خرید بسیار دقت نمایید.

بهترین محل پخش عمده لوازم جانبی موبایل کدام مرکز می باشد؟

همانطور که اشاره شد برای انتخاب پخش عمده لوازم جانبی موبایل باید دقت لازم را داشته باشید. پیشنهاد ما به شما در این زمینه پخش خادمی می باشد. در این مجموعه هر نوع لوازم جانبی در هر دسته بندی که نیاز دارید را می توانید تهیه کنید. با خیالی راحت از این مرکز خرید های خود را انجام دهید. در ادامه به ویژگی های منحصر بفرد این فروشگاه اشاره خواهیم کرد.

چرا باید پخش خادمی را به عنوان خرید عمده لوازم جانبی انتخاب نماییم؟

پخش عمده لوازم جانبی موبایل باید توسط مجموعه ای قوی و با تجربه صورت پذیرد. ارائه محصولات متنوع و دارای کیفیت مناسب کار هر شرکتی نمی باشد. در این بخش به ویژگی های خاص این فروشگاه اشاره خواهیم کرد:

  1. در این فروشگاه تنها لوازم جانبی موبایل عرضه نمی شود بلکه طیف وسیعی از تولیدات مرتبط با کلیه کالاها در این زمینه موجود و قابل خرید می باشد.
  2. محصولات عرضه شده در این مجتمع در دسته بندی های لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، انواع اکسسوری، کنسول بازی، سیستم های امنیتی، لوازم الکتریکی، کابل و مبدل و رم و فلش می باشد.
  3. بهترین برندها را با بالاترین کیفیت در تمام مدل ها در این فروشگاه می توانید خریداری نمایید.
  4. از تمام ایران می توانید به صورت غیر حضوری به واسطه سایت این شرکت خرید انجام دهید. بعد از خرید به این روش می توانید از خدماتی مانند: گارانتی واقعی کالا، ارسال در کمترین زمان ممکن و سفارش و پیگیری آسان استفاده نمایید.
  5. در این پخش خادمی ارسال خرید بالای 2 میلیون تومان برای تهران و خرید بالای 7 میلیون تومان برای شهرستان رایگان می باشد.
  6. جدیدترین لوازم جانبی عرضه شده به بازار دیجیتال با تنوع بالا را تنها در این مجموعه می توانید پیدا کنید.
  7. قیمت های این فروشگاه را با سایر مراکز فروش عمده مقایسه کنید. تمام قیمت های موجود در این فروشگاه کاملا رقابتی و منصفانه می باشد. همانطور که مستحضرید قیمت در خرید عمده بسیار در درصد سود مهم و تاثیر گذار می باشد.
  8. در خرید آنلاین از پخش عمده لوازم جانبی موبایل خادمی اصلا تردید نداشته باشید. تمامی مجوز های لازم برای این نوع تجارت در توسط این شرکت اخذ شده است.
  9. همچنین سامانه امن پرداخت هم در سایت این شرکت موجود می باشد.

محصولات با کیفیت

 ارزان‌ترین پخش عمده لوازم جانبی موبایل در ایران پخش خادمی می باشد. از قدیم مصطلح بوده است که تاجر خوب هنگام خرید سود می کند نه هنگام فروش. با خرید عمده از این شرکت مطمئن باشید که بهترین برند ها را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کرده اید. در خرید آنلاین از این مجموعه مطمئن باشید اجناس ارسالی عینا همان محصولاتی خواهد بود که در سایت قرار داده شده است. به راحتی میتوان با عضو شدن در سایت این مجموعه خدمات خاص این فروشگاه استفاده کرد. خدماتی مانند جدیدترین محصولات، تخفیفات، جشنواره های دوره ای و غیره از جمله این موارد می باشند. در هیچ کجای ایران محصولات اورجینال با این قیمت به صورت عمده نمی توانید خرید کنید.

پاسخی بگذارید