لوازم جانبی موبایل عمده برای تمام کسانی که تلفن همراه دارند ضروری است. امکان ندارد کسانی که از گوشی تلفن همراه استفاده می‌کنند، حداقل برای یک بار دچار مشکل نشوند. این مشکلات در استفاده از گوشی می‌ توانند در بخش‌ های گوناگونی باشند که بیشتر آنها در قسمت های داخلی موبایل هستند. لوازم جانبی موبایل شامل بخش‌ های گوناگونی می‌ شود که هر کدام در کارکرد گوشی موثر می‌ باشند. بنابراین در صورتی که مشکلی در نرم‌افزارهای مورد استفاده در تلفن همراه وجود نداشته باشد، باید علت عدم کارکرد را در لوازم بیرونی موبایل جستجو کنید. یعنی بر حسب مورد باید هر گوشی تست ‌شود تا علت عدم کارکرد آن به طور دقیق معین گردد. برخی از سوالات و موارد مهمی که در لوازم جانبی وجود دارند را برایتان ذکر خواهیم کرد.

 لوازم جانبی موبایل عمده چیست و چه کاربردی دارد؟

لوازم جانبی موبایل عمده به طور دقیق از قسمت های مختلف یک تلفن همراه شناخته می‌ شوند. تمام لوازم یک موبایل که برای کاربران گوشی ها ضروری هستند در لوازم جانبی عمده تهران وجود داشته و عرضه می‌شوند. لوازم جانبی فقط مربوط به ظاهر گوشی نمی شود. یعنی در فروشگاه لوازم جانبی، نه فقط گارد یا گلس گوشی عرضه می‌شوند؛ بلکه برخی محصولات سخت‌افزاری نیز ارائه خواهند شد. این محصولات سخت‌ افزاری با توجه به نوع فروشگاه تعیین خواهند شد. به طور مثال امکان دارد که یک فروشگاه فقط شارژر گوشی را ارائه کند یا اینکه محصولات دیگری را مانند باتری اورجینال نیز به فروش برساند. البته این نکته را نباید فراموش کنید که مهم‌ ترین لوازم جانبی که در حوزه سخت‌ افزاری تلفن همراه ارائه می‌شود همان شارژر است.

لوازم جانبی موبایل عمده به طور چکی

لوازم جانبی موبایل عمده برای افزایش کارکرد گوشی ضروری هستند. اجازه دهید در قالب یک مثال توضیح دهیم تا متوجه منظورمان بشوید. مثلاً در صورتی که گلس پلاستیکی گوشی دچار مشکلی شود و یا  گلس ‌های شیشه‌ ای دچار شکستگی شوند، موبایل دچار افت کارکرد خواهد شد. این افت کارکرد در مثال اخیر مربوط به صفحه تاچ گوشی است که گلس فوراً باید تعویض گردد. این افت کارکرد برای هر تلفن همراه متفاوت است و هر کاربر باید مشکل گوشی خود را بیابد. بنابراین امکان دارد مشکل فرد دیگری در استفاده از تلفن همراهش مربوط به نگهداری شارژ باشد. اما به عنوان نکته باید بدانید که بعضی از لوازم جانبی وجود دارند که به جهت افزایش زیبایی گوشی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. معمولاً قاب‌ های گوشی در دسته اخیر هستند که شامل رنگ بندی‌ ها و مدل‌ های متفاوتی می‌ شوند.

کدام برندها در لوازم جانبی موبایل عمده ارائه می‌ شوند؟

یک سوال مهم در خصوص لوازم جانبی موبایل عمده وجود دارد که مربوط به برند آنها می‌ شود. یعنی تمام کاربران گوشی ها زمانی که به فروشگاه مراجعه می‌کنند به دنبال این موضوع هستند که بفهمند آیا برند معتبری ارائه می‌شود یا خیر؟ قطعاً هیچ فروشگاهی به دنبال متضرر شدن خویش نیست و محصولاتی را ارائه می‌کند که کیفیت خوبی داشته باشند. فروشگاه‌ هایی وجود دارند که نه فقط به برند محصولات، بلکه به کارایی آنها نیز توجه می‌ کنند. بنابراین به جای تمرکز بر روی برند به دو نکته ی مهم توجه کنید. این نکات می‌توانند به عنوان راهنماهایی باشند تا بتوانید از طریق آنها بهترین محصول بازار را بیابید و خریداری کنید.

قیمت لوازم جانبی موبایل عمده

 اولین نکته در مورد لوازم جانبی موبایل عمده مربوط به نظر خریداران می شود. در صورتی که می خواهید یک مورد از لوازم جانبی موبایل را خریداری کنید باید به نظر خریداران قبلی توجه کنید. خریدارانی که کالای انتخاب شده ی شما را قبلاً خریداری کردند، بهترین راهنما ها برای خریداری محصول هستند. آنها به خوبی می‌دانند که محصول مورد نظر دارای چه نقاط مثبت و ضعفی است. دومین نکته در خصوص لوازم جانبی مربوط به کیفیت ساخت آنها می‌ شود. بسیاری از لوازم جانبی که دارای برند خاصی نیستند از کیفیت ساخت خوبی برخوردار می‌ باشند. اما تنها نقطه ضعف لوازم جانبی اخیر این است که پشتوانه برند یا لوگوی تجاری ندارند. به همین دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان یا همان کاربران تلفن همراه از آنها استفاده نمی‌ کنند.

آیا لوازم جانبی موبایل عمده قابل اعتماد هستند؟

دومین سوال مهم کاربران این است که آیا لوازم جانبی موبایل عمده قابل اعتماد هستند؟ پاسخ این سوال نیز در همان سوال قبلی وجود دارد. یعنی تمام لوازم جانبی‌ هایی که عرضه می‌ شوند بدون داشتن پشتوانه لوگو و برند می‌ توانند قابل اعتماد باشند. بنابراین هیچ نیازی نیست که لوازم جانبی با برند اصلی عرضه شوند و مبلغ‌ های زیادی را بابت یک مورد از لوازم گوشی بپردازید. اما برای کسانی که دچار نگرانی‌ های شدید هستند باید یک نکته ای را ذکر کنیم که توسط آن می‌توانید خریدتان را بدون هیچگونه دغدغه‌ ای انجام دهید. یعنی فقط با در نظر گرفتن یک معیار مهم می‌ توانید اقدام به خرید کنید که مربوط به پس از خرید می‌ شود.

اولین و مهم‌ ترین معیار در خرید لوازم جانبی موبایل عمده، داشتن گارانتی است. البته بدیهی است که فقط عمده فروشان می‌توانند از مزیت گارانتی استفاده کنند. زیرا فروش عمده فقط به فروشگاه‌ های بزرگ و متعدد انجام خواهد شد و خرده فروشی به طور غیر مستقیم دارای گارانتی است. بنابراین لازم به نگرانی نیست و مصرف کننده یا خریدار نهایی در هر صورت می‌ تواند از گارانتی محصول استفاده کند. تنها تفاوت استفاده از گارانتی شرکتی و فروشگاهی این است که شما به طور مستقیم با فروشنده‌ ای که از او جنس گرفته‌ اید در ارتباط خواهید بود. معمولاً اکثر تولید کنندگان ایرانی از گارانتی شرکتی برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان استفاده می‌ کنند.

لوازم جانبی موبایل عمده اقساطی

لوازم جانبی عمده را چگونه خریداری کنیم؟

نحوه خرید لوازم جانبی موبایل عمده به طور مستقیم با فروشنده است. یعنی تنها شخص فروشنده و مدیریت فروشگاه است که شرایط و نحوه خرید را مشخص می‌ کند. به طور کلی شرایط فروش به دو دسته ی: نقدی و اقساطی تقسیم بندی می‌ شود. قطعاً اولین خرید فروشگاه‌ های متعدد در سراسر کشور از لوازم جانبی‌ های عمده تهران باید به صورت نقدی باشد. سپس در خرید های دوم به بعد، امکان دریافت چک وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که خریدار دارای اعتبار خوبی باشد و لوازم زیادی را خریداری کند، امکان ارائه چک را دارد. یعنی بعضی از خریداران در میان بازار از اعتبار خوبی برخوردار هستند؛ لذا امکان دریافت چک از آنها در همان خرید اول وجود دارد.

هزینه لوازم جانبی موبایل عمده

چه محصولاتی در لوازم جانبی ارائه می‌ شوند؟  

هر نوع تجهیزات الکترونیکی که وابسته به تلفن همراه باشد در پخش عمده لوازم جانبی خادمی عرضه خواهند شد. بنابراین تمام محصولات زیر را که از پرفروش‌ترین لوازم جانبی‌ها هستند می‌توانید در فروشگاه لوازم جانبی عمده بیابید.

  • انواع هندزفری ها
  • انواع هدفون ها
  • انواع شارژرها و کابل‌ های گوشی های مختلف
  • انواع باتری ها
  • انواع گلس و گارد گوشی
  • انواع کابل‌ های اتصال دهنده گوشی با سایر تجهیزات الکترونیکی
  • انواع اکسسوری‌ های تلفن همراه

پاسخی بگذارید